Objednávat můžete i nedostupné zboží, na vše jsme připraveni a dodáme!!!
Kód: 1196/140 1196/180 Zvolte variantu | Značka: NANOTECH

NANOTECH - Naftové motory

685 Kč 869 Kč od 685 Kč 566,12 Kč bez DPH 718,18 Kč bez DPH od 566,12 Kč bez DPH
Skladem (>5 ks) Skladem (4 ks) Zvolte variantu
Objem
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Přísada do motorového oleje pro NAFTOVÉ motory - Wolframový NANO povlak

Možnosti doručení
Můžeme doručit do:
10.12.2024 10.12.2024 Zvolte variantu
Kategorie: Do oleje
Záruka: 2 roky

✔ Nižší spotřeba PHM – nejběžněji o 5 - 15%

✔ Nižší škodlivé emise – běžně o 8 a víc %

 Eliminuje studené starty  bezkonkurenční mazivost nanočástic IF-WS2

✔ Delší životnost motoru  bezkonkurenční mazivost

✔ Vyšší výkon a točivý moment

✔ Tišší a klidnější chod motoru

Pro zvýšení výkonu a snížení nákladů na provoz

Testy z VUT Brno potvrzují vynikající efektivitu – snížení opotřebení téměř 9x. Díky tomu, všude tam (motor a převodovka), kde použijete přísady IF-WS2 zásadně prodloužíte životnost bez nákladů na servis. Dále snížíte náklady na spotřebu PHM, případně oleje a zvýšíte výkon svého auta.

 

 

Nižší spotřeba až o 15%

.

Vyšší výkon

.

Nižší škodlivé emise  až o 8%

.

Snížení spotřeby

Nanočástice IF-WS2 patří mezi nejmazivější známý materiál. Díky tomu, přísady snižují koeficient tření (snižují pasivní odpory) a tak dochází ke snížení spotřeby PHM. U motorů navíc dochází k vyhlazení povrchů (zacelení drsných míst) a tím také dochází k úspoře PHM a především oleje u motorů, které mají zvýšenou spotřebu.

Vyšší výkon

Díky snížení pasivních odporů dochází ke zvýšení efektivity (zvýšení výkonu) funkčnosti motoru. V motorech dochází ke zvýšení výkonu, díky autoreparačním vlastnostem (vyhlazení povrchů) částicemi IF-WS2. U vozů s vysokým nájezdem km, říkají zákazníci, že po aplikaci přísady IF-WS2 proběhl v motoru „restart“ a auto jede jako nové.

Škodlivé emise

Díky sníženému tření se sníží i námaha motoru a množství škodlivých emisí. U starších aut, nebo aut s vysokým nájezdem km, dojde k výraznému ošetření povrchů, díky tomu dojde ke snížení spotřeby PHM a oleje a sníží množství škodlivých emisí.

BUGGYRA RACING

Závodní tým Buggyra používá naše nano maziva a přísady ve všech svých závodních a doprovodných vozech. Přísada byla také použita v rychlostním speciálu BUGGYRA SPEED 2020-500M, se kterým překonala Aliyyah Koloc dva světové rekordy s maximální rychlostí 284,13 km/hod.

Jak nanopřísady v motoru fungují?

Základní složkou IF-WS2 přísad jsou fullereny (kulaté nanočástice). V kritických situacích se chovají jako kuličková ložiska. Běžně by se pohyblivé části zadřely, nebo nenávratně poškodily, ale díky IF-WS2 nedojde k poškození. Při vysokém tlaku a smykovém namáhání, dojde ke sloupnutí jedné vrstvy, která na povrchu vytvoří velice odolný a kluzný film.

Plug-in

U hybridních pohonů Plug-in výrazně eliminuje „šokové“ zařazení studeného spalovacího motoru do provozu

Turbo

Turbodmýchadlo se nejvíce ničí tím, že neprošlo procesem „dochlazování“. Například, po rychlejší jízdě, při větším zatížení, při jízdě ve vysokých teplotách… Co to je proces „dochlazování“? Jednoduše, po jízdě necháme motor běžet cca 1 min na volnoběh. V opačném případě dochází k zapečení těsnících kroužků, které těsní olejový okruh od výfukových plynů. Dále, vytočení turba do vysokých otáček, klidně 250 000 až 300 000 ot/min a následném vyřazení. Okamžitě spadnou otáčky motoru na volnoběh a tlak oleje klesne na 1 až 1,5 bar. V takovém případě je turbo nedostatečně mazané běžným olejem. Nejhorší případ je vytočení turba do vysokých otáček a vypnutí motoru. Tlak oleje jde na 0 bar a samotné kolo kompresoru turbíny s hřídelí v turbu se však bude točit dlouho - u keramických ložisek i 120 sekund. A po celou tu dobu bez mazání, jen na zbytkovém oleji. Použitím přísad NANOTECH-EUROPE uvedené nedostatky mazání výrazně eliminujete a prodloužíte životnost turbodmýchadla.

Složení

Základní složkou našich přísad jsou Fullereny IF-WS2 (kulaté nanočástice dvojsirník wolframičitý). Fullereny (zdroj Wikipedie) jsou molekuly, tvořené atomy uhlíku uspořádanými do vrstvy z pěti a šestiúhelníků s atomy ve vrcholech, která je prostorově svinuta do uzavřeného tvaru (nejčastěji do tvaru koule nebo elipsoidu). Vzhledem k této struktuře jsou mimořádně odolné vůči vnějším fyzikálním vlivům.

 

Aplikace

  • Před použitím skladujte na teplém místě, nebo zahřejte v teplé vodě, protřepejte a nalejte do teplého (není podmínkou) motoru.
  • Po aplikaci můžete ihned jet, nebo alespoň na několik minut nastartujte. IF-WS2 přísady se aplikují vždy po výměně oleje.
  • S vypuštěním starého oleje se vyplaví i částice.
  • Přísady se můžou aplikovat do nového i staršího oleje.
  • Částice fungují vždy.
  • Přísady můžete používat do starých (historických) i nových, moderních a sportovních vozů.
  • Přísady jsou vhodné pro motory s filtrem pevných částic DPF.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: